lørdag, februar 02, 2008

Fra babyrommet

Babyrommet er ikke 100 prosent ferdig enda, men tar med noen bilder derfra i dag. Før brukte jeg rommet som ekstra gjesterom. Se bilde her.


Denne spilledåsen har pappan kjøpt til lille Celine.


Gyngestolen fant jeg på finn.no. Selgeren mente at det var hans oldefar som hadde hatt den med fra Amerika! Svart er ikke helt min farge (hihi), men jeg vet ikke helt om jeg har hjerte til å male den.



Tallerkenhyllene fant jeg på bruktmarked på Carl Berner i Oslo.


Dette er min manns gamle barnebøker.


Min gamle bamse.



Mannen min sin ur-gamle bamse.




Denne hadde jeg egentlig tenkt å henge over sprinkelsenga, men syntes den var fin som pynt i vinduet.


Mange flere bilder fra babyrommet kommer! Har også laget noe spesielt som kommer på bloggen i morgen. Lyset var for dårlig til å ta bilder nå i ettermiddag!

Ha en fin kveld.

7 comments:

Verkstedet sa...

nydelige bilder fra jenterommet. elsker også alt det hvite, men det er noe i det deu sier med den stolen. kan jo være fint med en sånn kontrast om alt det andre er hvott og sukkersøtt?? kos deg m innredningen og ha en god helg!
klem fra Karoline

Anne-Berit sa...

Så nydelige ting til ei lita tulle,spilledåsen var flott,de "gamle" bamsene og bøkene også.Gyngestolen var virkelig fin,og slitt på de riktige stedene,er nok gammel den.Hadde latt den bli som den er, var jeg deg.Ha en flott søndag:)

Memories sa...

Nydelig rom:) Har lest litt inne på bloggen din og er imponert over alt du får til og hvor kreativ du er. Ha en fin dag:)

Mitt hem i Frankrike sa...

Vad fint du har gjort i flickans rum !! Ett riktigt tjejrum med ROSA !!Eller hur , jag är lika dan med min lilla tös.

kram

Tove sa...

Så vakkert et rom til en liten prinsesse. De tallerkenhyllene var jo utrolig fine!
Forøvrig har du en kjempeflott blogg, legger deg til i favorittene mine for her må jeg følge med:D

Demeter sa...

Nydelig rom! Og bokhyllene var utrolig lur, så man kan se de fine forsidene på bøkene!

Lykke til med babyen som kommer. Jeg har også termin i mars :)

Vennlig hilsen Kristin

NUSSE sa...

Du må ikke male gyngestolen!!! Den var helt nydelig, og står i flott kontrast til det hvite interiøret elers :-) Har en nesten lik selv. Fantastisk flott og spennende blogg!

Mvh
Nusse