torsdag, desember 11, 2008

Miljøtiltak hos hvitstil

Del 5
Jeg er langt fra en miljø-flinkis, men jeg prøver så godt jeg kan og bli flinkere. Det jeg har gjort nå, er å timereendel lamper hjemme. Jeg er fæl til å la lysene bare stå på døgnet rundt, men hvem lyser de for om natta?

Timerene jeg har kjøpt er fra IKEA, og ser litt anderledes ut, men den fant jeg ikke bilde av. 

Alle gode ting er tre, så nå legger jeg ut det tredje av mine favoritt tv-klipp:



Jeg ser jeg har fått noen awarder, de skal jeg lage ett eget innlegg med. Tusen tusen takk, til giverne!

Snart skal Celine (s0m har lært og si mamma i dag) og jeg ut på farten. Ordne litt småting før vi skal ta juleferie og kanskje Sushi til middag i dag.  Den beste sushien er på Le Meo Sushi i pilestredet. Restauranten er så som så...men takeaway PERFEKT!

Hei så lenge.
Christine

3 comments:

Ingrid sa...

Kjempelurt med noen slike tiltak da! :)
Kos deg i førjulstida!

Minmill sa...

Så lurt å gjøre sånne miljøtiltak i disse tider. De var jo kjempesmarte de ikea duppisene.

Nettelita sa...

Syns du har hatt fler smarte miljø tips her jeg, så du kan fint kalle deg en liten miljø flinkis du! :)
Bye og Rønning har noen fine noen.. Denne her med Hushovd var også fin! ;)
Ha en fortsatt fin dag!