torsdag, februar 26, 2009

Fra R.O.O.M salget og litt til.

I dag har jeg kjøpt noen småting. På R.O.O.M salget skulle man virkelig ha vært da de åpnet. De hadde solgt ekte amerikanske deckstoler(med litt småskader) for 200 kr! Jeg så massevis av fine ting, som var solgt... Jeg kom en time etter salget var åpnet, og da var det ikke mye igjen!
Jeg fikk kjøpt noen HIMLA tøyservietter i lyseblått. Noen tre bokstaver som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til...enda.  Og en stor B som skal males. Jeg vet det er litt over med store bokstaver, men det bryr jeg meg ikke om. Den skal sølvsprayes og settes i vitrineskapet.
Denne stoooore flate bollen kjøpte jeg på vanlige R.O.O.M i dag. Jeg fant også en stol som blir fin i kjellerstuen, men den får vente i butikken til kjellerstuen er innflyttningsklar.
Etter en liten runde i byen møtte vi min venninne som skal gifte seg i år. Vi var og så på bryllupslokaler! Det er så hyggelig å få være med på litt avplanleggingen. De har spurt om jeg kan hjelpe med blomster, og det synes jeg er kjempestas!
Her er Celine når vi spiser middag på Torshov i dag.

Christine

4 comments:

Hilsen fra landet sa...

Bra jeg ikke visste om salget der da, for da hadde jeg nok stukket fra seminaret mitt og nedom der ja! Skikkelig blinkskudd av snuppemor da - du fikk da med deg noe fra salget iallefall og fornøyd liten jente også - kanskje hun blir shoppingløve... min datter har likt å være med i butikker fra hun var helt liten, men min sønn har aldri likt det ;-)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Det er ikke over med bokstaver enda. Da er du jammen meg tidlig ute med å bli ferdig med ting i tiden. Jeg selger bokstaver i masse vis enda jeg;)
Så kos deg med bokstaven din du. Den var veldig fin, i tre også synst jeg. Men du har vel et indre bilde til den. Du får vise oss
resultatet.
Jeg har fått flere invitasjoner om gode tilbud og spes. inviterte happnings på R.o.o.m. i det site. Nå angrer jeg på at jeg ikke var der. Men kanksje R.O.O.M. er en av de som merker finanskrisen. Dyre møbler er kanskje ikke det folk løper og kjøper når det blir litt stramt i lommeboka. Håper de klarer seg jeg da. Det er en vanvittig flott og inspirerende butikk.

Ha en fin ukeslutt

Anonym sa...

Flott blogg du har:)

Klaffen sa...

Oj synes nå du fikk med mye jeg! Herrefred jammen godt jeg ikke visste om salget, for da kunne jeg fått enda mer å flytte på - og det hadde IKKE vært bra :)celine er like som alltid:) klem