torsdag, mai 28, 2009

Litt nytt, gaver og fotografer!

Jeg har kjøpt ny vannmugge. Denne er i plast, og skal bli fin i hagen i helgen(for da er sommeren kommet til Nesøya) 
 
Mugga er skikkelig stor og superfin. Kjøpte den på Hilmers Hus (ikke den HH som ligger på Skøyen selvfølgelig) Men faktisk ble jeg lit skuffet over Hilmers Hus på Storsenteret også. De solgte noen glass som jeg tidligere har kjøpt på Room. På Room kostet de 40 kroner, mens samme glasset kostet 65 på Hilmers Hus!

 
Jeg har fått tre sølvrammer fra Lene Bjerre i gave hos "Mor i Nord" og Jens (hennes "venn") da de var i Danmark for en tid tilbake. (Jens er dansk- og digger selvfølgelig dansk design- og det gjør jo jeg også!) Til uken kommer de til oss, for vi skal i bryllup alle 4! Celine skal ha barnevakt som jeg booket inn ved juletider- som jeg gleder meg.
 
På turen kjøpte Husbonden denne sølvrammen. Øvers er det stemplet inn "RCCL", det synes jeg  utgjør ett koselig minne.
 

På båten er det fotografer i alle bauger og kanter. Du kan ta så mye bilder du vil, og velge om du vil kjøpe når du ser resultatet. Vi benyttet oss av muligheten og tok bilder av både familien og bare Celine. Problemet ble bare atvi ikke klarte å velge bort bilder, så vi endte jo opp med en hel haug!
Her er ett utvalg av bildene......vi har mange flere!

Christine

8 comments:

Kusine Maria sa...

Fine familien!! :)
Ser ut til at dokker har hatt et superdupert cruise og det hadde dokker fortjent!!
Klæmmm :)

Hege sa...

Skikkelig stilige bilder da :) Lille i matrosdress var jo såå tøff :)

Villa von Krogh sa...

Har lik mugge. :) Jeg kjøpte den på HIMMEL-blaa.
Ha en fin dag!

Villa Creme sa...

Slik er det å være fotogen! Men det dilemmaet går vel ann å leve med;)Hihi!

Mio Casa sa...

Kjempe fine bilder :-). Den lille jenta deres er bare så skjønn!!
Lurte på om jeg kunne spørre deg om en ting jeg.. Liker så godt det store skapet du har ved spisestuen din, så jeg lurer på hvem som selger det og om du husker hvor mye det kostet?

Ønsker deg en super dag!! Vi får varme her til helgen også - gleder meg masse :-).

Dentinista sa...

Man kan aldri få nok bilder!!
det er min filosofi!!
God sommer til helgen!!
Mvh

Anonym sa...

å ja det er vanskelig å velge - jeg ønsker meg bilder ( hverdags bilder) på hele trappe veggen vår og sitter å velger fraalle digital bildene våre fra år 2000 - tror vi må ha dem igjennom mange " siler" for selv om veggen er stor og jeg jo også kan ha bilder på flere vegger er det ikke plass til sååå mange OG vi har jo sååå uttrooolig mange bilder....

Minna sa...

Herlige bilder av en fin familie :) Bra at dere har kost dere! De sølvrammene har jeg også. Kjempelekre :)