tirsdag, mai 12, 2009

Polkadot i langebaner

Her i blogglandia er det kanskje lettere å telle dem som ikke har Green Gate kopper, enn dem som har. Nå er jeg blitt en av dem som har! Jeg leste på Emmelines blogg at Green Gate skulle slutte med de søte hankekoppene og satse på en litt mere robust modell. Da begynte jakten på søte røde hankekoppene. På Hadeland fant jeg dem.
 
På Hadeland fant jeg også denne bestikk og serviett holderen. Den skal jeg også bruke ute i Sommer.

 

 
I Forrige uke kjøpte jeg en rød polkadot duk til hagen. Voksduk (!) faktisk. Fra Stoff og Stil. 90 kroner pr meter- billigere blir det vel ikke?


Celine har hatt besøk av flere små venninner i dag, her er hun sammen med en søt liten polkadot kledd jente. Celine har på jeanskjolen hun fikk av firmenningen sin i går! 

21 comments:

Unknown sa...

Ååå, de koppene der er bare nydelige! Jeg har noen i lyseblå. Skjønner virkelig ikke hvorfor de skal slutte å lage dem!

Koselig med besøk av små venninner. :) Ha en fin dag!

Heidi sa...

Røde polkadotter er koselig! Lekker kopp :)

Monica sa...

nydelige kopper, forstår heller ikke hvorfor de skal slutte å lage dem... kjedelig. Skjønen de to små veninnene er:) lekker rød voksduk du har fått deg:)

Husdraumen/Anita sa...

Jeg får telle som en av de som ikke har jeg da!

Men fine var de:)

Anita

Monicas sa...

..vakre kopper, men unge frk sjøl eie ingen....ka sterkt innlegg du hadde om din far. Har vært nesten en uke i Tyskland, så æ sett nu å ser over ka dåkker ha styra med... Hos dæ e alt som før...vakkert og delikat...den ponchoen som naboen din hadde laget va så flott...Du e heldig

Vibeke / Mammas Hus sa...

Åh, det røde er så fint!!

Men jeg er egentlig ikke rød, og tenker at jeg ikke kan begynne å spare på noe jeg bare skal bruke om sommeren (la oss ikke tenke på nisseserviset i skapet som bare brukes til jul, én uke i året...;P), så jeg har blå lattekoppene. Og har såååå lyst på de med hank... Lurer på om jeg må ivestere i noen... ;)

tonemor sa...

Hei og hopp. Jeg er en av de som ikke har så veldig mye Green Gate. Kun noen brikker og Kjøkkenhånkle på kjøkkenet i hvit og sand.
Men jeg likte veldig godt den plastduken? Hvor fikk du tak i den?Er den også Green Gate?
Likte også veldig godt den bestikk og serviett holderen.
Ønske ønske:o)
Ha en fin og solfylt uke

Silver Sparkels sa...

Hvor har du kjøpt polkadot duken?;)
Den var fiin1:D

hvitstil.com/Christine sa...

Duken er fra stoff og stil. 90 kroner meter´n! Slå den!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Her måtte jeg innom å sjekke polkadotter, så mye fint!

Men du, lurer på en liten sak, for meg ser det ut som om koppen du viser er et krus og ikke en kopp????... du skjønner jeg skulle hatt tak i de krusene siden jeg mangler 2 for at jeg skal ha 12..... til julegløgg , men viste ikke at GG skulle slutte med krusene sine, men derimot med kaffekopper med tilhørende fat. Er jeg helt på jorde her ???, gulp og litt panikk for jeg VIL ha 12 krus :O)

Klem

Nicoline sa...

Veldig søte kopper !
Den bestikk og serviettholderen likte jeg veldig godt.
Jeg har en firkantet kurv som er inndelt i flere rom, som jeg bruker spesiellt på sommeren og i den får jeg plass til bestikk, servietter, glass, fat o.l. (bære ut alt på en gang) Veldig praktisk!

Trude sa...

Heisann,lenge siden sist:)Så mye flott hos deg...du er jo min favoritt nr.1. Er jo innom deg hver dag,må jo det med alle disse gode tipsene dine. Ser jeg må legge turen innom Hadeland i sommer også,flott der sommer som vinter.Her har vi fått Stoff og Stil,og dit skal jeg en tur i mrg...ble en fin butikk. Håper du har det bare fint,vi høres igjen

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Koppene har jeg ser du, og de er lavere og rundere i fasongen enn krusene.
Krisen er om de slutter med alt med hank siden caffelatte koppene blir så varme at de er ubehagelig å drikke av. Blir så lei når saker en samler på går ut av produksjon...rett før jeg selger alt jeg har av GG , he he
En svensk blogger gjorde det og kjøpte seg mye fint i hvitt steingods istedet,... akkurat nå høres det ut som en suveren ide her jeg sitter, latter her :O)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Puster lettet ut her...ser Christina-låvebutikken har de røde krusene, vises på det siste innlegget hennes :O)

Trine sa...

Dette har ikke med polkadotter å gjøre, men visste ikke helt hvor jeg ellers skulle skrive det.

Ville bare tipse deg om butikkene White Company og Little White Comapny, hvis du skal en tur til london. Der har de utrolig mye lekkert i meget god kvalitet.

Emmeline sa...

Velkommen i klubben, hehe! Godt å få en til inn i trengselen... Ja denne koppemodellen skal ut av produksjon og det syns jeg er dumt. Jeg liker veldig godt fasongen på disse, og ikke minst er de akkurat passe store å drikke av.
Disse koppene bruker jeg faktisk mest til jul, men ser jo at de fint kan brukes om sommeren også--som sommerlige kopper:) Da satser jeg jo heller på lyseblått---en polkadottserie for hver sesong.
I skrivende stund har jeg en ørliten pause fra rydde-vaske-fikse-ordne opplegget mitt. Det tar jammen lang tid, og lengre tid enn man tror... Ikke minst når man har ungdommer i hus. I sted brølte jeg høyt inn i stuen og bannet og greier så viste det seg at det ikke var noen der.--KUN Hannah Montana på full guffe helt alene. Ikke rart man blir desperat innimellom:) Ha en fin fin kveld Christine:) SO LONG! Klem

Den hvetefrie jenta sa...

Jeg også elsker polkadotter, nydelig kopp -og duk!

RA/finetingtingeling sa...

Celine e så søt! :D Flotte kopper, klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha, men de røde er jo superkule! :)

irina sa...

Tell meg ..ingen polkADOTT DAME.
sYNS DE ER SØTE OG MINNER MEG OM BARNDOMMENS KJOLER.
MEN DE ER IKKE MEG !!
jEG ER mer røffere !!blir for søtt for meg dette !!

Men sikkert søtt hjemme...hvem vet kanskje om ett år samler jeg på de...
Takk Kristine for at du vil være meg på give awayen!!

Anonym sa...

Hei..

Flott duk - skal se å ta meg en tur på Stoff & Stil snart og handle noen polka dott duker..

Jeg er med på giwe away.
Har bestemt oss for å bli flinkere å lage slikt hjemme vi også enn å handle inn alle kassene med BonAqua, Glitre, Fariss +++

Ha en flott ettermiddag/kveld..

I de dype skoger sa...

Ååå, jeg har også så lyst på de koppene der. Holdt på å kjøpe meg fire i lyseblå når jeg var på Hadeland for en stund siden, men gjorde ikke det. Angrer litt nå for sist jeg var der var det bare en igjen i lyseblått :(

Ikke sant det er mye fint på Hadeland. Gikk nesten av skaftet sist jeg var der. Så alle Cupcaketingene og tenkte på deg ;)

Tremenningen din var det noe kjent med. Har sett henne noen ganger når jeg bodde i by`n der :)

Stor klem fra Hege