tirsdag, juli 07, 2009

Like?

Jeg liker å bla i albumene våre å se hvem Celine er lik.
 
De fleste synes hun er lik meg, pappan min eller far på Andenes. Det er ikke få ganger vi har hørt:"ho dær e d nu mykkje Røsnes i" (Røsnes er pikenavnet mitt)I dag da jeg satt med husbondens barnealbum fant jeg bilder der de to er ganske like, men på andre bilder var de natt og dag..... En ting er i alle fall sikkert: Celine har fått husbondens rolige lynne og hans gyldne hud. 
 
Nå tar vi kvelden, etter å ha bladd i album, jobbet litt med stolen, sydd litt med Janome´n, skrudd litt IKEA.......egentlig fikk vi ikke gjort noe av det vi skulle.......men det er greit det og.
I morgen: helsestasjon med Celine. Jeg er veldig spent på lengden og vekten hennes. Synes hun er blitt såååå lang!

Christine


Posted by Picasa

15 comments:

Ocean showroom sa...

Vil jo si hun lignet litt på pappaen her:-)
Men synes som deg, noen ganger så er barna lik den ene, andre ganger den andre...

Ha en fin dag!
-Lene-

morinord sa...

Skype er en "gave" til mormorer som savner sitt barnebarn. Så deilig å se lille gullet på skjermen og snakke med henne samtidig. Nå er vi jo helt "gale" å går rundt m macen for å se henne i alle posisjoner.

Hvem hun er lik? Nydelig hud og hærlig humør. Men - hun blir høy og lys tror jeg, mye Soltenberg og Røsnes
jo ho er lik mor i nord og vårres sie. Helt klart!!!!!!!!
Varm klem mor i nord

aase sa...

Lignet nok pappa her ja!! Blir spennende å se hvor lang hun er ja, vokser jo så fort!!

Anonym sa...

Hei! Leser fast bloggen din og liker stilen din veldig godt og blir veldig inspirert av dine innlegg. Og for en skjønn datter du har!!:) Lurte på om du kunne skrive hvordan du har laget denne fotomantasjen? Har selv en liten datter som jeg gjerne skulle laget samme montasje av bilder:)

Håper på svar eller kanskje et innlegg om dette på bloggen din:)

Takk for inspirasjon og glede:)

Mvh Mille

Monicas sa...

Vakkert barn:)
Morro å se likheten mellom foreldre og barn...
Ha en flott dag og uke..det var som fryktet, så jeg blir til og fra.

Anonym sa...

Hun er lik faren sin på en prikk.

irina sa...

Tusn takk fo mail. Den h.... mailen kommer jeg ikke inn på . Det er noe galt med serveren deres. Tror jeg blir gal !!

Skal skifte mailleverandør.

Men når jeg kommer inn skal jeg sende deg en.
Klem

Hege Berge Andreassen sa...

På disse bildene ligner hun MASSE på pappan sin ja! Men har jo sett litt bilder av deg og tuppa, og hun er lik deg også altså! hehe..

Ville bare slenge med et ønske om en FABELAKTIV sommer!


Og litt "skryt" til slutt her..
Du er en inspirasjon! Gud så kreativ! Blir rent sjalu på deg jeg! hehe.. :)
Du har så mange gode ideer, og jeg er innom bloggen din iallefall en gang om dag! hehe..

Mange klemmer fra Hege

Lykkelita sa...

Synes hun er veldig lik oss!! Vil ha en bit av frøkna vet du:) He he... Hun er nok ei god blanding, lille Celine!
Bare innom for å oversende klem. Alt vel her. Hils de andre!!

Anonym sa...

Hei

Masse fine ting på bloggen din men jeg synes du overeksponerer barnet ditt. Skjønner det er fristende men det burde faktisk finnes en "Vær varsom" plakat når det gjelder barn på blogger.
Selv om du ikke har noe i mot å ha ansiktet ditt "på trøkk" så kan jo hun være en mye mer "privat" type og siden hun ikke kan si hva hun mener om det så bør hun kanskje skjermes til hun kan velge selv?

Vennlig hilsen
Anne Line

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Anne Line

Det er mange meninger når det kommer til dette. Husbonden og jeg synes det er greit at vi viser bilder av Celine, samtidig som vi ikke deler alt. Det finnes nok sikkert mennesker vi ikke ønsker skal vite hvor vi er til enhver tid, så ofte forandrer vi litt på sannheten. Du trenger ikke bekymre deg for Celine, når tiden er riktig for oss forsvinner bloggen min fra nettet.

Vennlig hilsen
Christine

Anonym sa...

Hei Christine

Jeg er ikke bekymret for Celine! Tror hun har det alldeles strålende. Det var bare ment som en kommentar/tankevekker.
Ha en fortsatt fin sommer.

Anne Line

hvitstil.com/Christine sa...

Det er alltid en tankevekker å få kommentarer som dette, men vi har brukt tid og tenkt gjennom hva vi gjør, og vi føler ikke at vi utsetter henne for noe. Som sagt- med ett tastetrykk(eller 2) er alt borte :)

Ha en god sommer du også.

Klem Christine

Anonym sa...

Hmmm, vil ikke ha noe av at denne bloggen forsvinner fra nettet!!! Jeg er fast leser av denne bloggen og er innom hver dag. Du skriver fantastisk og sprer om deg med masse inspirasjon. Gøy å følgemed på lille Celine. Dette er da ikke noe værre enn å legge ut bilder av barna på facebook eller andre forum, så lenge man tar de vanlige forholdsreglene. Fortsett med bloggen du! Klem fra Camilla

hvitstil.com/Christine sa...

Neida, bloggen forsvinner ikke, i alle fall ikke med det første........ Jeg bare understreker for de som spør at det er et valg vi kan ta når vi vil.

Ingen sure miner her, tankevekkere er som regel bra!

Christine