søndag, november 15, 2009

Førjulsmarked

I dag har vi hatt skikkelig fysj-vær. Vi reiste til Lier for å se gå på førjulsmarked i Lierbyen. Det var veldig koselig der. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte ett par hvite tovede ullvotter jeg prøvde!
Vi var innom Aase fra bloggen Aases fantastiske verden. Hun hadde fullt hus, så jeg får heller dra tilbake i uken. Ellers fant jeg ut at kunstneren Cathrine Knudsen har utstilling i Drammen, så den vil jeg ha med meg før vi flytter.

Ellers kan jeg fortelle om Celines nye favoritt aktivitet. Hun ramser opp navnene på alle barna og de voksene i barnehagen. Det er så gøy å høre på!

Nå har jeg pinnekjøtt på komfyren. Det er noe av det beste vi vet, så nå skal vi kose oss. God kose-søndag !

Christine
Posted by Picasa

8 comments:

Kreative drømmer.. sa...

Hun er bare helskjønn, lille Celine!
Hørtes ut som dere har hatt en kjempefin dag!:) Kos dere resten.

Klem Heidi

Jorid + NOE Blog sa...

Hei C :-)
Herlig bilde av jenta!
Høres ut som dere har hatt en flott dag! :-))

Klem J

Anka sa...

Så koselig med marked tross æsjvær:) Ha en fin Søndag.

Fru sommerfugl sa...

Søtt bilde av en frydefull jente. Marked er gøy. Ha en finfin søndagskveld:)

Ocean showroom sa...

Mysigt med förjulsmarknad. Ser ut som lillsessan njuter det också! :-) Ha en fin kväll! kram alexandra

Anonym sa...

Herlig bilde:)

Ha en fin kveld

Klem Nina

aase sa...

Koselig med lynvisitt av dere idag da!! Herlige lille jenta du!! Håper dere rekker et besøk hjem til oss jeg da, før dere drar!! Hva tror du?? Får vi det til??

Stor klem fra en travel butikkdame...hihi!!

Gro sa...

Jeg har også tenkt meg en tur innom Aase senere i uken - kanskje vi får hilst på hverandre før du flytter - hadde vært hyggelig! Totter jo ofte innom deg, vet du. Aase kommer på besøk til meg i morgen kveld, og det gleder jeg meg til! Ha en flott kveld! Klem fra Gro