lørdag, mars 06, 2010

Fredagen

Fredagen har bare flydd avsted. Etter barnehagen dro Celine og jeg på familiebesøk. Celine fikk lekt med tremenningene sine. Jeg er så utrolig glad for at vi bor her i Narvik, og for at vi nå har mulighet til å tilbringe tid med slekta!
I kveld har jeg vært alene, og derfor piiiint meg gjennom en svorsk Skavlan-sending. Jeg gledet meg til å se Al Gore, men fikk jo da hele sendingen med på kjøpet! Grøss- det var jo hundre ganger bedre før- da han snakket norsk.
Husbonden er på jobb i kveld, og da jeg oppdaget at fotografen Rune Dahl hadde blogget  fra samme arrangement som husbonden er på- ja da syntes jeg ikke lenge synd i husbonden som "jobber" i helgen. Tipper han koser seg ganske godt. (Link til bloggen her, og husbonden er han på øverste bilde )

Jeg maler og hekler. Egentlig skulle jeg vise en ny lue jeg har gjort ferdig, men ice.net får strykkarakter av meg i helgene. Helt umulig å laste opp bilder i dag.

Christine