fredag, mai 21, 2010

Sommarøy i morgen!

Husbonden, Celine og jeg har brukt ettermiddagen på å kjøre til Tromsø. Vi overnatter i kveld hos våre venner, og i morgen bitti kjører vi til Sommarøy. 
Det er husfruen vi bor hos som har bestilt, og i følge henne skal vi bo på denne vakre rorbua ytterst i havgapet. Vi gleder oss... Fjellet i bakgrunnen heter Håja, og arkitekten av Ishavskatedralen var inspirert av Håja da han tegnet den.

Kakkelovnen i forrige innlegg kostet rundt 50 tusen, og monteringen mente damen i butikken kunne komme på opp mot 15 tusen. Veldig dyrt synes jeg, men ryktet sier at man kan finne mye billigere i sverige. Jeg skal undersøke.

Christine

9 comments:

vibeke sa...

OiOi... Så koselig...

Kos dere masse

Ønsker dere en fantastisk pinse..

KLem...

khs sa...

Sommarøy er bare nydelig! Vi gifta oss der i juni i fjor, og da bodde gjestene i de rorbuene dere skal bo i..! God tur!

Mette sa...

For et sted! Ha en riktig fin tur!

Lurt a sjekke i Sverige... det var mye peng, ja! Men sa fristende fin...

♥ Monica ♥ sa...

Så fantastisk flott det er oppe i nord altså. Neste år tror jeg vi må legge ferien vår nordover. Det er jo en skam at vi ikke har vært lenger nord enn Bodø (jeg da) når en bor i Nord Trøndelag.
Håper dere får en fantastisk pinse!
Klem.

Elisabeth sa...

Kos deg på Sommarøy. Et fantastisk sted. Vi vurderer faktisk å gifte oss der ute. Tror det kan bli stas :)

Photo-Me-Life sa...

Du får bade i badestampen der borte, det gjorde jeg mens jeg løp ut i ivhavet.....og rett i stampen igjen:)

Unknown sa...

wow, for et flott sted!
Og så koselig med en liten miniferie da:o)
Kos dere masse ♥

Klem Line

BeBe`s blogg sa...

Såg overskrifta di, og da måtte jeg innom og titte. Var på Sommarøy forrige helg, og hadde noen uforglemmelige godværsdager i de nydelige omgivelsene. Har lagt ut bilder på bloggen, og regner med at vi får se noen fra deres tur også. God tur!:)

Anonym sa...

Hei!

Sjekk ut også polen når det kommer til kakkelovner.