mandag, juli 12, 2010

Go large!

Tidligere i vinter kom jeg over disse nummerskiltene i megastørrelse. Siden vi bodde i "mor i nord" si gjestehytte var det uaktuelt, men nå er det høyst aktuelt!
Disse er fra inreda og jeg elsker dem!


De har også bokstaver slik at du kan stave nummeret på veggen. Kult!

Her i gården jobbes det. Kjøkkenet er desverre ikke ferdig enda, men det gjør ikke noe, for da får vi tid til å tømme gjestehytta i  dag.

Husk på min facebook gruppe og husk å stemme på meg i Postbankens Boligdrøm konkurranse!

Christine

6 comments:

Pirellie sa...

Trenger tips fra deg ;) Skal lage mega store puter som skal erstatte sofa til min 30 års dag. Men hva fyller jeg putene med uten å tømme lommeboka? Tusen takk ;)

hvitstil.com/Christine sa...

Hei
Umiddelbart tenkte jeg på sakko sekk kuler. Det har de på stoff og stil.
christine

Min stil sa...

Hei vennen. Stilige nummer, de tar du vel inn i butikken?
Flott bilde av dere i avisa foresten.
:) Susanne

Anita sa...

Stilige nummer! jeg stemmer og stemmer på deg. Håper du haler seieren i land for dette ser ut som et spennende prosjekt. Husk å nyt sommeren litt også. ;)

Therese B.H. sa...

Jeg stemmer stadig vekk! Heier på deg:) gleder meg utrolig til å se hvordan huset blir, og spesielt barnerommet!! har stjålet noen ideer fra gjestehytta tild en nye leiligheten min:))

Klem Therese

Unknown sa...

Tusen takk for tipset! Jeg har lagret linken så jeg skal huske på det til vi trenger det til nyehuset. :) Lykke til med alle jern du har i ilden. Ha en herlig sommer!