søndag, juli 04, 2010

Vi bor i totalt kaos.

Vi bor i rot, esker og malingsbøtter. Det er rett og slett kaos her, men i dag skal vi ha ett lite avbrekk i malingen.
Husbonden hadde planlagt å ta med Celine og meg til Tinja på bryllupsdagen vår i forrige uke, men jeg hadde planlagt fest på samme dag. Derfor drar vi til Tinja og feirer bryllupsdagen i dag.
Celine skal ha på seg den nye fine sommer buksedressen sin fra 4children. Jeg elsker den typen buksedress som man knyter over skuldrene.  Det er litt kaldt her i Narvik, så hun må nok ha på strømpebukse og genser under :)

Ellers må jeg bare oppfordre leserne til å fortsette å stemme på oss. Husk at hver stemme er ett nytt lodd for stemmegiveren til å vinne 9999 kroner. Stem her!

God Søndag
Christine

6 comments:

Lena Celine sa...

Ser du ligger 200 stemmer etter nå. Byyyyyyyy kjett....

Klemmer fra Lena

Christine Louise sa...

Så søt hun er :)

Klem C

Lykkeliten sa...

Stemt=)
De buksene er så herlige!! Samme som jenten som har den på=)

Ha en super dag!
Klem

helen og gutta sa...

kjempeherlig jente, og ja, slike bukser er så søte hadde selv slike da jeg var liten.

LiseF sa...

herved stemt! Håper det går din vei! ;) TA gjerne en titt innom vår blogg www.uniklipplovesyou.no :) ha en deilig søndag!:)

Anonym sa...

så nydelig datter du har, og så fin hun var på håret. kan jeg spørre deg om du har klipt henne? datteren min har noe av den samme sveisen men litt mer "rønner" hår...så jeg har litt lyst og ordne på det, men vet ikke om jeg tør? håper på svar:)
kjempefin blogg
siri :)