mandag, august 02, 2010

Svenskene får det til! Og siste mulighet til å vinne Janome Symaskin.

For en stund siden kommenterte jeg programmet "Tid for hjem". Jeg var mildt sagt frustrert over at Bergesen og co "pusset opp" hjemmene til folk. Stakkars mennesker. Nå har jeg fått nye tv kanaler i nytt hus, og jeg lar meg rive med av svenskenes innredning og oppussingsprogrammer. Skulle ønske tv2 (og tv3 for den saks skyld- de var ikke noe bedre med Frøken Norge oppussingen sin- det har jeg kommentert her) kunne ta en titt over til svenskene. Jeg vil til og med driste meg til å foreslå Fru Anettes Hus som programleder. Eller kanskje selveste Emmeline. Da hadde vi snakket listetopp.

Kjære Tv-sjefer- kan vi være så snill å få litt god innredningstv i Norge!!!



Bildene er fra tv4 sine nettsider.

Håper dere stemmer på Boligdrømmen vår. Ligger litt bak, men er veldig klar for å ta igjen lederen :)
Stem her
http://www.boligdrommen2010.no/finalister/christine/

I kveld avslutter jeg den store giveawayen- så siste mulighet til å vinne servietter, gavekort fra Celines Hus og en symaskin fra Janome er i dag! Bli med her!

Christine

12 comments:

Hege sa...

Svenskene har i mange år vært flinke på den type programmer.
Jeg sitter her på studenthybelen min ( og sniker nett ! ) i spenning på åssen give-awaysen går. Janome Symaskin hadde passet godt inn her,

lykke til med butikk åpning.
Hege

Christina sa...

Heia!
Ja,sier det samme.Syns også det blir forferdelige resultater til tider...

Stemmer på dere hver dag kjære Christine og ønsker virkelig at dere skal vinne;)

Samtidig krysser jeg og lillegull i magen fingrer og tær for vi vinner på give away`n;)

Klem til deg!

Anonym sa...

Heisann!!!
Stemt på deg + fb,fortsatt lykke til!!!:)+ at jeg er så spent på giveaway`n:)Janome står HØØØØYT! på ønskelista for å si det sånn:)!!!

Per-Kristian sa...

Hei.
Dumpet tilfeldigvis over "boligdrømmen" siden i dag, og synes du fortjener å vinne den konkurransen =)så jeg stemte på deg.

Vennlig hilsen
Per-Kristian
pkskogli@broadpark.no

Anonym sa...

Har stemt på deg i dag også :-) og sendt link til min facebookprofil...Ja er helt enig med deg, synes også programmet Tid for hjem er noe begredlig på interiørfronten...har også tenkt "stakkars folk"...hehe Ja nå håper jeg du får masse stemmer sånn at du vinner hele boligdrømmen :-) Med hilsen Linn (linn_m_o@hotmail.com)

Anonym sa...

Jeg har gjort både og! Facebook og stemt, to lodd og lykke til

VillaVanilje sa...

ikke dumt med Emmeline eller Anette som programledere.. eller deg ;)

Stemmer stemmer og håper en av vinnerne blir meg :)

Ina Emilie sa...

Så absolutt enig der! Har i mange år fulgt diverse oppussingsprogrammer på svensk tv, og de holder seg til stilfullt og tradisjonelt. Noe man kan bo i og bruke til en hver tid. I motsetning til de stakkars nordmennen som prøver å få det til, men ikke klarer. Blir like skuffa hver gang jeg ser de grusomme resultatet de klarer å få frem. Og hadde aldri i verden overlatt mitt hus (ei heller bare et rom) til deres disposisjon. "løper inn og stemmer"

Og krysser fingre og tær på at jeg vinner på give awayen din ;)

Rosa sa...

Har stemt i dag igjen fra to mailadr og ønsker lodd. Lykke til med å gå opp i ledelsen.

As sa...

Hvordan går det med stemmingen, jenter? Har vært inne å stemt på Christine nå i morgentimene=) ligger noe under lederen, men.. vi tar innpå nå, sant?

Anonym sa...

Stemt idag også, og linka til facebook. Du må mobilisere ekstra krefter no får å ta igjen "lederen".
hilde@ytrehus.no

Mariann sa...

heilt einig med deg. Det blir litt som med eksentriske moteskaparar, dei lagar klede dei ikkje ville drøyme om å bruke sjølv. Dei som skal pussa opp desse heimane tek han av og til heilt ut i eksperimenteringa. Stakkars folk som skal leve med det.