søndag, september 26, 2010

Søndag i heimen

Vi har virkelig funnet tilbake til arbeidslysten- og takk og lov for det! (mest sannsynelig har den ligget nedpakket i en flytteeske fra Nesøya) Trappen til andre etasje har ventet leeenge på å bli malt og nå er vi i gang. Jeg skulle male annen hvert trinn var beskjeden fra Befal Bussoli, men siden jeg fikk det litt travelt fordi jeg skulle rekke enn landskamp mellom nordinger og søringer på tv3-så tabbet jeg meg ut med å male noen etterhverandre......Byr på problemer når vi skal opp...men men.......Vaskerommet er også under arbeid. Stolmen systemet fra Ikea er oppe, men vi lurer litt på hvordan vi skal få laget benkeplater over vaskemaskin og tørketrommel. I utgangspunktet er det ikke noe problem, men det er endel ledninger og vannuttak som må taes hensyn til.

Vi har vært ute på en liten luftetur i dag
Celine og husbonden på humpa på Fagernesskolen.


Celine og jeg i farta. Hun hviner og hyler i dessa :)

I morgen er det jobb, og jeg gleder meg. Det føles så utrolig godt å ha en jobb jeg gleder meg til å gå til...... Det unner jeg alle.
God søndag
Christine

6 comments:

Jorid + NOE Blog sa...

Så herlig at lysten er tilbake igjen! :-) Den ligger nok her gjemt et sted også, leter og leter!

Ha en fin kveld!
KLem

Christina sa...

Heeeia!

Så deilig å få gjort litt i heimen!
Du skulle sagt ifra så hadde vi kommet å dessa ilamme dåkker;)

Ha en fin kveld søta!

Anonym sa...

Nydelige bilder
av dere som familie
Christine ... ♥

Herlig at arbeidslysten
har kommet tilbake også
i hjemmet,
ikke rart dere måtte ha
en liten timeout med alle
de prosjektene som dere
har hatt en periode nå,
beundrer dere for det ...!

Stå på & nyt underveis ...!

Ha en fin uke, klem til deg

Mattisheimen sa...

Deilig med en "luftetur". Det trengs mellom alle andre prosjekter - som dere forøvrig synes å ha nok av :)

Ha ei flott uke, og kos deg på jobb.

-Renate-

Vigdis sa...

Så godt å komme i gang! Her er det alt for mye som "henger". Håper på å få unna en del i løpet av høsten. Men det ser ikke veldig lovende ut, for i helga har jeg blitt god venn med symaskinen...

Ha en fin uke!

Frau Putz sa...

Oiiij, hvor har I haft travlt. Jeg forstår godt, at I trænger til en lille luftetur - og til at få sat system i hjemmet.
Når det er kaos med de basale ting, så bliver det hele let kaotisk.
Så fint du fik ryddet i vaskerommet.
Klem fra Karina