mandag, november 01, 2010

Hverdagslyx i Harstad

På Operasjon Dagsverk dagen passet det perfekt at jeg kunne ta fri og min lille od engel kunne passe butikken, men jeg og en vennine pakket snippsekken for å reise til nabobyen for lit luksus.
Vi hadde lagt planer- en delikatessebutikk, lykke & lukas og spaSpa by Mikkelborg var hovedmålene!

Etter høstens mange arbeidsoppgaver hadde vi bestemt oss for å ta en jentedag, reise litt bort, shoppe litt og få behandling på spa. I går var dagen der, og vi var elektriske.På forhånd hadde vi bestilt spa i Harstad. Jeg hadde valgt  spaSpa Madonna Icon behandlingen:

The Material Girl – “Second best is never enough…”. 
Denne behandlingen er designet eksklusivt for spaSpas gjester av 
selveste Madonna! Du får nyte ren luksus fra begynnelse til slutt, 
hvor kun det beste er godt nok! Selve hemmeligheten bak 
behandlingen må bare oppleves….  “Say which flavour you like 
and I have it for you…”. 


Friske blomster og stearinlys overalt!

 Jeg synes at dørene var kule med navn. Damen som behandlet (renoverte) meg fortalte at en Feng shui konsulent hadde hatt sine hender med i innredningen. Alt i spaet var plassert med en tanke bak.
Ingredienser som ble brukt i min Madonna behandling:
gull, perler og diamanter!!


Jeg bare må fortelle om denne Madonna behandlingen. Den er faktisk designet av Madonna og er slik at den er tilpasset hver enkelt spataker. Jeg hadde en samtale med min behandler før vi begynte, der hun spurte litt hva jeg kjente for. Og kun det beste var godt nok understreket hun for meg!! Krystaliserte perler som skrubb, massasje i lange baner, perlemaske, diamantkrem og eget lite opplegg for slitene male-hender! Milde jesus. En ting man må gjøre før man dør er å få en Madonna behandling. 
 Dette kommer kroppen min til å leve på til etter jul! Og musikken: egen sang til spaSpa sunget av Iconet selv! 


Best av alt? De fortalte at spaSpa kommer til Narvik før jul!!!

Christine

4 comments:

Unknown sa...

Åååå, nå ble jeg litt missunnelig her jeg sitter med verdens stiveste kropp! En Madonna behandling hadde vært deilig nå:)
Litt slik Luxus i hverdagen kan man nok leve lenge på ja ♥

Ha en fin Mandag!

Klem Line

4childrenorganic sa...

Det hørtes ikke dumt ut nei!
En spa behandling er noe alle travle mammaer burde unne seg en gang i blandt!
Klem Anna

Bling - our elf on the shelf sa...

Åhh, så heldige dere er da.
Skulle ha gitt mye for noen timer på Spa, det hørtes jo fortreffelig ut :)

Linda sa...

så herlig:) en spa aften med jentene hadde virkelig gjort seg innimellom kjenner eg!!

Ha en strålende mandag!!