tirsdag, desember 21, 2010

Tilda vindunder

I butikken har jeg tilda-stoffer. Det er herlige søte mønster på disse stoffene. Det finnes også bøker med oppskrifter på hvordan man syr diverse figurer og andre søtheter. Gjennom disse stoffene har jeg blitt kjent med ei dame som er ekspert på tilda-området. Hun stapper figurer og syr som ingen andre.
Nå til jul har hun kommet innom med to vidunderlig søte ting til meg. Denne tilda-pipen som henger på vitrineskapet. Hun har tilpasset kreasjonen til meg- så derfor er den hvit.......

...og denne hvitstil-tildaen som henger på trappen. Deer helt utrolig flotte!


Tusen tusen takk- det varmer hjertet mitt!

Christine

PS: hvis vi er veldig veldig heldig så stiller tilda-eksperten opp og lærer bort hvordan vi kan stappe og sy på ett eget kurs på Celines Hus på ny-året

5 comments:

Anonym sa...

Flotte:)
Når kommer det bilder fra butikken?

hobbyvimsa sa...

Herlige ting,skulle bodd litt nærmere så hadde ivertfall jeg kommet på kurs!!Har 4 tilda bøker,men har ikke sydd så mye,har liksom ikke kommet i gang:)God Jul!!klem Linda:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige ♥

Tusen takk for flott julekort :D

Unknown sa...

Så nydelige Tilda gaver du har fått;)
Jeg er stor Tilda fan, og har sydd mange engler, jenter og fugler ♥ Jeg bare elsker Tilda stoffene;)

Nyt førjulsdagene!

Klem Line

Berit sa...

Denne var utrolig flott! Til salgs i den kommende nettbutikken kanskje?? Det hadde vært artig!
God jul til deg og din familie :-)