onsdag, mai 11, 2011

Jenterom 2

Med overskriften mener jeg ikke jenterom til jentebabyen, men Celines jenterom nummer to på hytta. Jeg har tenkt til å bruke litt av helgen på å pusse opp rommet hennes der ute og i går kom HEMNES sengen hennes fra Ikea. Jeg har søkt litt på nett og funnet det perfekte sengetøy til ett lyst og romantisk hyttesoverom:

Jeg forelsket meg heeelt i dette........
men siden det er Lexington og koster nesten 2000 kroner får det heller være og da ser jeg heller etter noe annet i en annen prisklasse.

I en helt annen prisklasse fant jeg i dag noen uteputer på KID, som kommer til å passe perfekt i våre litt slitene men så utrolig deilige BADEN BADEN stoler.
Bilde kommer når jeg får pakket ut det hele.

I morgen starter jeg salg i syavdelingen på Celines hus. Har 35 prosent på alt helt frem til 17. mai, etterpå kommer det inn meeeeeengder med nyheter, *gleder meg*

Christine

4 comments:

Anonym sa...

hei...nydelig sengetøy :) det var så koselig å lese om dere i Kamille i går. Narvik ser helt fantastisk ut. Anette

Karna sa...

Åhhhh så kosleig å lese at dere venter babyjente nr.2!
Gratulerer så mye, klart det blir stas å bli storesøster også!!!

Min beste venn i hele verden er min søster, så jeg skjønner at hun også gleder seg.

Gratulerer til dere alle 3!

Eva Renate sa...

Jahh hvordan har det seg at når man finner noe man bare ELSKER, så har det en pris som gjør at man steiler??

Takk for gode erstatninger for min del - men snart vinner jeg i lotto, og da blir det shopping hehe

Ha en super dag
Eva

helen og gutta sa...

vi holder også på med oppussing av barnerom. I vårt tilfelle er det 4 gutterom hihi. Var igår og kjøpte Hemnes seng og noen hyller fra Stuva oppbevaring. Holder nå på med siste finpuss og da er det klart til å flytte inn i det første rommet. Tror nesten jeg gleder meg mer enn gutten som skal få det hihihi. kos dere masse på hytta. klem Helen