torsdag, september 27, 2012

Hverdagslyx på Karisma

I går var virkelig dagen for lyx i Casa Bussoli. Jeg har bestemt meg for at jeg skal få belønninger for kostholdsstrevet mitt, men ikke i form av sjokkis, men i form av velvære. I går hadde jeg tre timer på Karisma i Narvik. Det hele inkluderte foliestriper (jeg er blitt vintermørk), klipp, ryggmasasje og hodebunnsmassasje med kur. Enhver kvinne bør faktisk unne seg en hodebunnsmasasje- Gode Gud- det gjorde underverker. Også kjøpte jeg meg et nytt produkt som ser ut som det gjør fine ting for mitt hår. Det må også nevnes at lillesøster stilte som barnevakt, og det gjorde jo timene på Karisma enda bedre.
Trykk på linken her, så kommer du rett til karismabloggen som skriver om ansiktsformer og hår, fletting, ukas produkt og snart kommer video med oppsetting!!
nytt stuff til håret
Meeeeeen det stoppet ikke der, i går var det klubb med de beste jentene hjemme hos meg. Sunn mat, tente lys, skravling og latter er godt for sjela det også.
mobilbilde tatt i det jeg setter meg i sofaen for kvelden- "denfølelsen"
Mor I Nord kom med Missoni stasj til småjentene (og litt til storjenta)

Takk til alle som bidro til at gårdagen ble så fin.

Christine

3 comments:

Anonym sa...

Gratulerer med at du er så flink med kostholdsendring, er inspirerende å følge med. Er det mulig at du kunne skrive litt om hva du spiser i løpet av en dag. Har lyst å prøve selv også å gå ned i vekt:)

susan`s side sa...

Hørtes ut som en vidunderlig dag!

Bdicte sa...

Herlig med slik tid for seg selv:))

Skrifta på innlegget ble litt overskygget av reklame idag..? Side2 litt ivrig idag kanskje, hehe.

Ha en fin dag
Klem
Benedicte