søndag, mai 05, 2013

San Francisco - Jetlag

Jeg er tydeligvis ikke laget for å reise mellom tidssoner. Jeg sliiiiter med søvnen. Våken på natten og vil sove så snart barna er i seng. Det er virkelig sterke krefter jeg kjemper mot. Det er virkelig helt uforståelig for meg hvordan folk kan reise over til USA flere ganger i året. Jeg kommer til å trenge ukesvis på å komme meg.


Meeeeeen det var SÅ verdt det. Jeg har lært så masse nytt på øyekongressen. Virkelig koset meg. Jeg har sett masse, opplevd masse og blitt forelsket i verdens vakreste by.

Overalt stod kirsebærtrær i blomst

Golden gate

Med en av verdens dyktigste foretningsmenn, Elon Musk på Tesla HQ.
Grunnlegger av Paypal, Tesla og Spacex

Omvisning på fabrikken.


Mor i Nord og BesteJens i parken ved Kongressenteret

Streets of San Francisco

Christine

8 comments:

Lappeline ♥ sa...

Yes det er en fantastisk plass å reise til. Mye flott å se....og oppleve . Flott tid å reise på også.
Jeg er kommet i havn med søvnen ....hadde en halvtimes middags lur dagen etter jobb .....og da var jeg i gang igjen.
Flotte bilder
Ha en god natt
Klem til deg fra meg

Anonym sa...

This produces a significantly quieter lifting knowledge and safeguards the integrity within
your weights.

Here is my web page http://www.getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/bowflex-dumbbells-552-fifteen-dumbbells/

Balke gård sa...

Hei og velkommen hjem, så fint du koste deg tross søvnrytmen her hjemme:) nydelig by, det huset, er det der steg for steg med tvillingene ble innspilt? Har vært der selv, men det er15 år siden. Ha en fin vårdag, mvh Marianne

Audhild sa...

Ååååh, så helt fantastisk ut!!
Og de kirsebærtrærne ; DDÅÅÅÅÅÅN!!
Hadde vi bare kunne hatt klima til å ha slike i Norge og :)

Fin dag videre!
KLEM Audhild

Anonym sa...

Å det ser koselig ut i Streets of San Francisco!! Neste gang skaffer du deg Jetlag-tabletter hos legen :) Holdt på å klikke da jeg reiste til Australia tidligere i år- sov en time i gangen i 4 døgn- For kroppen kan bare omstille seg 1,5 timer i døgnet uten problemer fant jeg ut i ettertid-og verst er det å reise fram i tid.. fant også ut om de tablettene etterpå :) - kjekt å ha til neste gang jeg skal reise i tid !
Marita

Karin sa...

Ser ut til å ha vært en fantastisk tur, og flotte bilder. Tenker det var godt å komme hjem til jentene dine igjen også. Så leit at du sliter med søvnen etterpå. Håper det retter seg fort.

Anonym sa...

Hei Christine
Skal gi deg eit lite tips ang søvn og omstilling
Neste gang så bør du kjøpe Melatonin som du kan ta på flyet bort og heim for å få kroppen tilbake i søvnrytmen så fort som mulig.
Melatonin får ein kjøpt reseptfritt der borte i 1 og 3 mg doser. Melatonin er noko kroppen produserer sjølv, så det er ikkje farleg. Men ein bør ikkje bruke det meir enn 3-5 dagar i eit strekk. Har sjølv prøvd det og poff så hadde ein sove 8 timer(blir ikkje utkvilt av melatonin søvn) Men ein kommer seg lettare over søvn problemene. Og tilbake i norsk tidssone

Anonym sa...

Their engines are certainly not powerful plenty of to handle standard exercise sessions and they
usually do not give a comfy strolling or operating knowledge.



my web site :: Report abuse