søndag, juni 09, 2013

Heldige Comfort og OMO vinner er

I forbindelse med min produkttesting av Comfort FrechTECH fikk jeg lov å gi en heldig vinner et års forbruk av vaskemiddler. For å gjøre det enkelt for meg selv trakk jeg ved hjelp av Random Number Generator. 
Vinneren ble derfor Guro H.


Jeg har akkurat oppdaget at det er fri frakt på Polarn O Pyret i helgen- så nå skal jeg bestille noe småtterier jeg har sett på.

Vi har faktisk ikke vært på hytta denne helgen rett og slett fordi vi var helt "på felgen etter uken som gikk. Fredagen ble toppet med takstmann og fotograf og som de fleste sikkert vet- det ligger litt møbelfjerning og rydding bak en slik session. Nå er det over- og da er det bare å holde det rent og pent til det forhåpentligvis kommer en søt familie som vil bo i vårt hjem.


Nå må jeg ta meg av rundstykkene som skal ut av ovnen.

Christine

4 comments:

Unknown sa...

Hurra! Tusen takk!

hvitstil.com/Christine sa...

Kan du sende adressen din til meg. Christine@hvitstil.com :)

Anonym sa...

Sonos Cellular Speakers

Also visit my web page: Epson Powerlite Home Cinema 8350 price -
http://www.10projectors.com/epson-powerlite-home-cinema-8350
-

Lizbethosnes.com - Blir mamma i august! sa...

Så heldig! :)

♥ Lizbethosnes.com