mandag, mars 17, 2014

Fantastiske dager

Etter regn kommer sol heter det- og det stemmer her i Nord. Etter stormen Kyrre har det dukket opp kanonvær. I går var vi en tur i Lia og hadde bål med barna.
 Sånne dager er gull verdt!
 Barn som deler rester av lørdagsgodis. Jeg er så heldig at jeg har en venninne som har tre barn som er like gammel som mine tre barn.  De to eldste er fødtmed 6 mnd mellomrom, de to mellomste er født med noen dagers mellomrom og de minste er født med tre ukers mellomrom. Perfekt- det blir en venn til hver.

Celine og Molly fant sjøstjerne

Bella og Lykke titter på noe- sikkert en stein.


Kvalitetstid. Sitte på berget- grille litt- termos med kaffe og kakao- grillet banan med noen mørke sjokoladebiter. Påske uten at det er påske!

Christine

Nå skal jeg ut med venninnen min å trille de minste

2 comments:

Anonym sa...

Fine bilder og en flott kontrast til det dårlige väret som har värt ja :-) hvordan går det med vekta?

Anonym sa...

Nydelige dager altså :) her i rogaland er det regn regn regn, men men det kommer vel snart litt sol ;)
ps ser du har bare 2 jenter på headingen ;)

nydelig uke til dere :)