fredag, mars 21, 2014

VU

Det er fortsatt VU (vinterfestuke i Narvik) og Philippa og jeg nyter dagene. I dag skal vi på VU lunsj på Rica hotellet. Forleden hadde vi lunsj i Narvik Fjellet. Det er nå over 4 år siden vi flyttet fra Nesøya, og ofte savner jeg vennene min dernede. Innomellom savner jeg det å bo nært en storby-og de fine menneskene på Nesøya men aldri vil jeg bytte NARVIK mot noe annet sted. Det er fantastisk å bo her med nærheten til naturen. Skibakken utenfor døren  og et steinkast til fjæra. Og mest av alt- en bitteliten biltur og båttur unna vårt paradis Ytre Slettjord.
Denne mandagen hoppet jeg over veiingen og sparer den til kommende mandag. Rett og slett for jeg vet det ikke var noe god uke for meg med alle bursdager og vinterfeststart. Nå må jeg kaste meg rundt så vi rekker og trille litt før vi inntar buffeten på Rica.

Christine

3 comments:

Anonym sa...

Fantastisk vær og natur :-) Digger dine små oppdateringer om livet i nord, høres ut som at du har det så harmonisk og godt med deg selv og andre. Tommel opp! :-)

Ønsker deg og dine en riktig strålende helg!

Mvh
Anette

Lisa sa...

Så herlig, kos deg i solskinnet med familien og ikke minst lille bebisen:-)
Jeg hoppet ikke over veiingen på mandag tross bursdagsfest, men skulle visst gjort det;-)
Jaja, neste mandag!!
Ha en flott helg:-)

Anonym sa...

Hei Christine! Ser du og lillemor har fått vognen! Fornøyd?

Hilsen Silje