tirsdag, juni 03, 2014

Føste dag på skolen, en vinner og noen pasteller.

Så i dag var Celines aller første dag på skolen- og jeg må innrømme at jeg var nok like spent som skolejenta selv. Hun hadde det skikkelig travelt med å komme seg ut av huset  og vi var to spente, litt redde og stolte Bussoli-jenter som gikk over gaten til skolen.
Det ble et kjempefint møte med skolen. Vi så noen kjente ansikter, noen vi hadde sett før men aller mest nye mennesker.

Bilde ser litt rart ut- for jeg har tusjet ut andre barn rundt Celine.

     


En vinner er trukket ved hjelp av random numbers. Vinneren ble nummer 17.

Vinneren av ett års forbruk er Ann Kristin Karlsen. Jeg har sendt deg mail.

Nå gjenstår det bare et besøk på Karisma Frisør og en dugnad i barnehagen i morgen så åker vi ut til landstedet vårt  (Ytre Slettjord) igjen. Vi var første tur nå på slutten av helgen og jeg må si at det er vidundelig.

Hello søte pasteller- jeg har savnet dere!

Fant nye Margrethe-boller som jeg tror var laget til Slettjord!

Sommerens strikkeprosjekter er handlet inn. En Fana og ett sikk sakk teppe.


Christine



0 comments: